Free software Bcn i eDO

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sat Dec 11 12:23:52 CET 2021

Hola Jose Carlos,

disculpes pel retard en contestar, setmana de pont/aqüeducte i tal ^_^

Li hem donat un cop d'ull a la llista de xerrades que proposes i ens sembla que alguna ens quadraria dintre dels temes que tractem al meet-up (en particular la que ens sembla més adient seria la de Kafka/Kubernetes).

Ens agradaria visitar les oficines com comentes i ho acabem de parlar, que tal us va aquest dijous 16 a les 18:00 ?

Salut,
  Albert

El dijous, 2 de desembre de 2021, a les 17:56:00 (CET), Jose Carlos Carvajal va escriure: