Free software Bcn i eDO

Jose Carlos Carvajal josecarlos.carvajal at edreamsodigeo.com
Thu Dec 2 17:56:00 CET 2021

Hola,
Sóc en Jose Carlos, pot ser em coneixeu d'algun FOSDEM o d'anar amb l'Albert a fer algunes birres :).
Actualment estic treballant a eDreams Odigeo i ens estem posant les piles en diferents comunitats amb l'objectiu de donar-nos a conèixer i compartir algunes coses xules que fem  aquí. Hem fet un catàleg inicial de idees  i pensem que algunes podrien encaixar en els vostres meetups. Per exemple:
Graph Databases. Finding the cheapest flight using graph databases
Chaos Engineering. Applying Chaos Engineering
Release Process. Moving from 3 releases per week to 60 per day
Kafka. Migrating Kafka from 0.9 on-prem to 2.5 in Kubernetes at scale without downtime
Machine Learning. Using PMML to scale & accelerate machine learning
GraphQL. GraphQL for Java developers
Os proposo que fem un xerrada informal, presencial o virtual, podeu venir també a les nostres oficines i us convidem a unes birres ! I així os podem explicar millor i veure si té sentit o no que montem algun meetup junts.

Saluts!

Jose C.