[Barcelona-free-software] TecnoAgora

Tecno Agora tecnoagoraorg at gmail.com
Tue Dec 29 15:16:09 CET 2020

Bona tarda Aleix,
Gràcies per la teva resposta, miraré els vídeos i les trobades que
menciones, semblem molt interessants.

Respecte el que comentes al principi, és cert que entrarien tots aquells
projectes de programari lliure i organitzats. Però, encara que no hi hauria
cap problema per que hi fossin, vaig pensar la web de TecnoAgora com un
portal per compartir aquells amb un rerefons més humà. Sé que aquesta
definició pot ser una mica àmplia i lliure d'interpretació però un exemple
clar podria ser Guifi·net el qual, a traves de la tecnologia, ajuden a
persones a tenir accés a internet.

Espero que s'entengui una mica més la idea principal, si fos necessari no
m'importaria fer un petit debat sobre això.

Moltíssimes gràcies,
Xavier

TecnoAgora