[Barcelona-free-software] TecnoAgora

Aleix Pol aleixpol at kde.org
Tue Dec 29 10:34:48 CET 2020

Hola Xavi,
Gràcies per posar-te en contacte!

Iniciativa curiosa, no seria la majoria dels projectes de programari
lliure organitzats per comunitats que entrarien en la vostra
iniciativa?

Bé, si voleu, es podria afegir KDE, el kernel de Linux, qualsevol
projecte de Freedesktop.org...

També suposo que es podria afegir qualsevol dels projectes que hem
tingut al meetup amb anterioritat (tot i que ja en teniu molts :)).
https://www.meetup.com/Barcelona-Free-Software/
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnYTvqeUgaCH__pAycl1c31O2J-kYYpRz

Espero que us serveixi, si teniu ganes de comentar-ho més
detingudament, suposo que podem fer una trucada algun dia i parlar-ne.

Salut!
Aleix