Fotos ilovefs

Pablo Vigo pablo.vigo.mas at gmail.com
Wed Feb 8 11:13:13 CET 2023

Hola,

Sobre la propera xerrada tenim dos propostes:

   - DRLM: Projecte que aquest any fa 10 anys. Consisteix en una plataforma
   de "Disaster and Recovery" de servidors Linux.
   Es tracta d'un projecte de gran recorregut d'un equip de desenvolupadors
   de Girona que es troba implementat en empreses com la farmacèutica Grifols
   o la ONG Amnistia Internacional.
   La seva xerrada seria una demostració de la seva eina i les noves
   funcionalitats pensades per sistemes desplegats en "Cloud".
   https://drlm.org
   - Albert Vaca: Actual Team Lead a Datadog <https://www.datadoghq.com/>,
   antic developer a Verse i Amazon. És un "RockStar" Developer que tant et fa
   una aplicació mòbil, com desplegaments a Kubernetes, com programes en
   qualsevol llenguatge de programació.
   La seva xerrada seria sobre com va hackejar l'aire acondicionat de casa
   seva per poder controlar-lo amb el seu mòbil fent servir una placa Arduino
   i els seus coneixements de programació.
   https://github.com/albertvaka

Com vegeu les xerrades són diferents i podeu decidir quina us agradaria fer
primer.

Salutacions.

Missatge de Esteban Romero <ext.esteban.romero at code.seat> del dia dt., 7 de
febr. 2023 a les 20:15: