Clau PGP

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Apr 13 21:40:52 CEST 2022

El dimarts, 12 d’abril de 2022, a les 23:15:54 (CEST), Xavier Del Campo Romero va escriure:
> Hola,

Hola, això és una llista de correu i per tant no tenim clau PGP, ja que hauríem de compartir-la amb un grup de persones fent impossible la seva validació d'identitat.

Envia'ns un correu sense xifrar :)

NOTA: Els arxius de la llista son públics

Salut,
  Albert

P.D: Si realment realment realment realment realment realment realment realment realment realment necessites comunicar una cosa que necessita estar xifrada potser em pots enviar personalment a mi un correu xifrat.