[Barcelona-free-software] I❤FS day, versió COVID19

Aleix Pol aleixpol at kde.org
Thu Jan 28 22:55:03 CET 2021

On Tue, Jan 26, 2021 at 6:16 PM Aleix Pol <aleixpol at kde.org> wrote:

> Hola a tothom,
> Espero que hàgiu tingut una bona entrada d'any i que estigui anant tot bé.
>
> Una de les tasques que estem duent a terme els últims anys i ens han
> permès atraure més gent nova són les trobades del "I love Free
> Software Day" que la FSFE organitza els 14 de febrer. En el grup de
> signal en vam estar parlant (insisteixo, si algú vol que l'afegeixi,
> m'ho comenteu) i ens va semblar que podríem mirar de fer alguna cosa
> aquest any, tot i que sigui online. Per fer-ho una mica més
> interessant havíem parlat de preparar alguns paquets amb un aperitiu i
> [...]

Això és una mica el que hem parlat l'Albert i jo.

- TODO Contactar amb la FSFE per swag, sponsors també
- TODO Anunciar ASAP

   - -  els que s'hagin apuntat el dia 7 de febrer podran recollir care
   package

   - - farem nosaltres els paquets i que els vinguin a buscar a casa dels
   que puguin.

   - - TODO Necessitem gent que pugui oferir llocs més al nord que l'Albert
   i l'Aleix estem a baix

   - - podria ser:

   - - birra o algo no alcoholic

   - - swag FSFE

   - - capses/bossa

   - - podria fer gràcia que imprímissim bosses nostres, hem preguntat a
   freewear

   - - opció de comprar samarreta

     - pressupost màxim: 200€

Si teniu ganes de fer alguna cosa, comenteu-ho :)

Aleix