[Barcelona-free-software] Fwd: Being a FSFE local group - was - Re: Meetups in COVID19 times

Aleix Pol aleixpol at kde.org
Thu Feb 11 02:24:29 CET 2021

On Wed, Feb 10, 2021 at 12:45 PM Muriel Rovira Esteva
<muriel at pirates.cat> wrote:

> [...]

Hola Omar,
Té bona pinta, la veritat és que no he vist fer mai res així però ho
podem provar. Probablement millor fer-ho en el servei que estàs
acostumat a fer servir així segur que funciona.

Com hauràs vist als correus, també estem fent xerrades llampec de <5'
potser voldries explicar-nos una mica llavors com ho fas o quines
eines fas servir així per sobre?

Moltes gràcies per l'oferiment!
Aleix