[Barcelona-free-software] suport a la declaració

Baybars Külebi bkulebi at collectivat.cat
Fri Oct 30 12:58:33 CET 2020

Hola Albert,

Moltes gràcies! Per ara res. Estic esperant altres entitats i per si de
cas els possibles suggeriments. Quan tinc la versió definitiva amb el
format de web, us ho passaré per la confirmació abans de fer la difusió,
si us sembla bé.

Moltes gràcies un altre cop i estarem en contacte.

Salut,

Baybars

On 29/10/20 21:44, Albert Astals Cid wrote:
> El dimarts, 27 d’octubre de 2020, a les 23:08:38 CET, Albert Astals Cid va escriure:

> Hola, estarem encantats de donar suport/signat el document.
>
> Alguna cosa en particular que voleu que fem?
>
> Salut,
>   Albert

>>> signants. Ens agradaria publicar el text, el dia 10 de Novembre més

--

--

Baybars Külebi
Col·lectivaT, SCCL