[Barcelona-free-software] suport a la declaració

Baybars Külebi bkulebi at collectivat.cat
Wed Nov 18 18:15:26 CET 2020

Bona tarda,

Torno amb algunes novetats. Finalment la declaració està publicada
<https://collectivat.cat/blog/2020-11-15-declaracio-tecnologies-lliures-parla/>.
Anem afegint altres entitats, de fet Softcatalà encara està al procés de
decisió/votació. Ja ens direu si us sembla bé el post, quan tenim la
vostra confirmació, començarem fer la difusió.

Un altre tema, hem fet una crida a la comunitat per ajudar amb la
localització de Mycroft <https://mycroft.ai/>, l'assistent intel·ligent
obert i lliure, aquí
<https://community.coopdevs.org/t/localitzacio-dassistant-virtual-mycroft-en-catala/1145>.
I he fet un fil de tuits
<https://twitter.com/gullabi/status/1329062305443745792> si voleu ajudar
amb la difusió.

Sabem que hi ha i hi haurà diverses opinions sobre aquesta acció de
donar suport a Mycroft. Per parlar de la direcció d’aquesta activitat
comunitària volem aprofitar les sessions rellevants de les jornades:

8D El bo, el lleig i el dolent dels dispositius intel·ligents
<https://collectivat.cat/blog/2020-11-05-el-bo-lleig-dolent-dels-dispositius-intelligents/>

10D Cap a l'assistent virtual obert i lliure en català: Com podem
localitzar Mycroft?
<https://collectivat.cat/blog/2020-11-05-com-podem-localitzar-mycroft/>

Moltes gràcies!

Baybars