Presentación

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sat Nov 4 11:02:09 CET 2023

El dimecres, 1 de novembre de 2023, a les 12:41:08 (CET), MAbeeTT va escriure:
> Buenos días,
> Me llamo Matías, soy argentino ( anche italiano )  vivo en Barcelona
> ciudad hace ya 5 años y medio.
> Soy SRE/Sysadmin, antes y más importante que eso usuario de Linux,
> electrónico. Estuve en el encuentro "Hack your Air Conditioning system" de
> la
> semana pasada ( creo que ya comenté alguna vez a Albert que me gustó
>
> :-P ).
>
> Viendo siguiendo los links del perfil de Meetup encontré la lista de
> correo y por eso me suscribo.

Hola, he aprovat la teva petició de subscripció.

Tingues en compte que aquesta llista és per parlar de l'organització dels
meetups i altres activitats que fem a BCNFS, no per parlar del programari
lliure en general.

Salut,
  Albert